28 Eylül 2013 Cumartesi

SEM: Ne zaman bir adım geri ve bazı bakış açısı elde etmek

Tüm E-çözümler projektör |





Bu en iyi yöntemleri ve SEM hesap denetimi arkasındaki mantık kapsayan 7 bölüm dizi ilk yazı olduğunu ? nasıl, neden ve ne zaman neşelendirme değerlendirmek daha uygundur. Sadece altı ayda şarj ve bir perspektif elde etmek için tatile gibi aynı şekilde günlük SEM çabaları altı ayda bir adım ve şeyleri kampanyaları ile olduğu gibi bu yüzden değerlendirmek olduğunu iddia ediyorum.


Her uygulama kendi başına değerli olmakla birlikte, her adımı daha sonraki analizler için yapı taşı da. Bir denetim amacı gizli fırsatları bulmak için gereksiz maliyetleri en aza indirmek ve geliri maksimize etmektir. Tam Denetim nedir tanımlayacak ve değil bir arama çalışması içinde çalışma yanı sıra verimli ve etkili kampanyalar ölçeklemek için fırsatlar ortaya.


Biz bizim ajansı de bir hesap denetim ne zaman biz bakmak ilk şey maç türüdür. Bir üst düzey bir eşleşme türü analiz firmanın genel verimlilik, tıklama başına maliyet tutarları gerekenden daha yüksek olup olmadığını ortaya iyi bir göstergesi var.


Kalite Puanı anahtar sözcük, terim ve reklam kopyası için bir açılış sayfası ile ilgili reklam kopya tam eşleşme şeklinde arasındaki ilişkiyi içerir belirlenmesinde anahtar faktörler. Teklifleri aynı maç türleri arasında olduğunu varsayarsak, tam eşleşme kullanarak bir anahtar kelime genellikle bir kullanılan geniş veya öbek maç daha düşük bir TBM olacaktır. Bu mantık iyi yapılandırılmış google reklam vermek bir hesap kullanarak, tıklama çoğunluğu tam eşleşme gelmelisin. Tam eşleşme kullanarak aynı anahtar kelime için bir tıklama daha ucuz ise, neden bir tıklama ile geniş veya öbek eşleme için daha fazla ödeme?


Geniş değerini ve öbek eşleme uzak almak bu. Benim iddia değeri tutmak bir anahtar kelime ve bir sorgu arasındaki fark tanımak önemlidir. Geniş ve Öbek Eşleme türleri tam eşleşme tıklama çoğunluğu gelir ise, verimli bir hesap içinde izlenimler çoğunluğu geniş sayfasından gelir ve Öbek Eşleme türleri, mantıksal teklif anahtar kelimelerle alakalı sorgular eşleşen benzersiz özniteliğinin olması (başka bir deyişle, tıklama için tam eşleme daha geniş genellikle yüksek oranı veya ifade). Ayrıca, geniş ve öbek eşleme anahtar kelime üzerinden AdWords arama sorgusu raporu genişleme imkanı sağlanıyor.


Bu ne demek şimdi? Tüm anahtar kelimeleri yaşamak içinde geniş veya öbek eşleme-meli var olmak tam eşleşme canlı. Geniş tutun ve öbek eşleme etkili olduğu kanıtlanmıştır select şartlarda yaşamak. AdWords tıklama için tam eşleşme fırsatları geniş göç ve ifade için arama sorgusu raporu bahisler gibi sağlayan araçlarından yararlanın. Her birkaç hafta veya kısa bir süre sonra ekleyerek yeni anahtar kelimeler bu adımları yineleyin.


Büyük bir anlayış nasıl eşleme türleri birlikte çalışabilir bu Away. Eşleşme türü optimizasyon sürecinde azaltarak tıklatın olmadan cilt ? maliyetleri en aza indirmek için ilk adım ve yürütmek için basit bir adımdır. Böylece, eğer TBM acil bir azalma ve Mrk artış dikkate almalıyız Daha sonra kalite puanı artış tüm şartlar, reklam grupları ve yeni etkin kampanyalar tam eşleşme gözlemlemek için nadir değildir.


İle ilgili konular: Kanal: SEM | Google: AdWords | Nasıl yapılır: PPC


Yazar hakkında: Benny Blum İstemci stratejisi Fusion ağaç, performans pazarlama ve analitik danışmanlık grubu sorumlusu ve San Francisco bay area dayanmaktadır. Tarafından Benny Blum daha eşya görmek


@sengineland izle





ckellog ? tüm kuruluş içinde daha fazla almak için (reklam grubu, kampanya ve hesap) bu serinin üçüncü sonrası düzeyde, fakat kısa bir süre burada soruna cevap gidiyorum. Benzersiz bir reklam grubu bir KW tam eşleşme şeklinde yalıtma yüksek hacimli ve daha genel KWs bu geniş veya öbek eşleme daha az alakalı sorgular için çok yararlı olabilir. Yüksek hacimli veya genel değildir bütün terimler güçlük veya bademcik-in yeni reklam grupları oluşturma üzerinden gitmek gerekli değildir.


Güzel yorum alt nasıl tam vurgulayarak, ifade ve geniş eşleme birlikte uyum içinde çalışması gerekir. Geniş eşleme evil ve tam eşleşme kraldır düşünce getting kesinlikle iyi bir şeydir.


Geniş eşleme doğal olarak daha yüksek bir pay tıklama Gösterim ve tam eşleme daha yüksek bir pay teslim edecek, ama daha bu boşluğu iyi kapatmak düşünüyorum katılıyorum. Anahtar kelimeler için geniş eşleme arama, potansiyel olarak daha az hiçbir inferior tam anahtar kelimeleriniz için doğru yapısı oluşturulur ve doğru negatifleri eklenirse eşlemeli olanları daha vardır. Eşleşme türü eşitlik son derece alakalı bir kampanyaya ait bir işaret olduğunu düşünüyorum.


Bu yazı çok anlayışlı, teşekkürler! Ne zaman nakledilecek serisi diğer 6 bölümden bekliyorlar? De onları okumak için sabırsızlanıyoruz.


Daha fazla en iyi haberleri


Daha fazla haber özetleri görmek


Daha fazla özellik görün


Daha fazla sütun görmek


Bkz: daha fazla nasıl yapılır


Bu Google için geldiğinde, Microsoftun Ballmer hala eski taktikleri ile eski savaşları mücadele ediyor


4 Yolları anıtsal boyutlardaki bir SEO felaketi önlemek için


MPAA: korsan içeriğe giden aramalar yüzde 82i Google gel.


Eğitim açık bir delil sıralamasında bu Google + sürücü gösterir.


Yeni Logo, kullanıcı Arabirimi, sayfa sıfır bağlantılar, anlık görüntü & Pole pozisyonu cevaplar Bing kazanımlar


Yahoo cevaplar için sosyal ve SEO değeri güncelleştirir.


@sengineland izle


Arama motoru Land SMX, arama pazarlama Expo konferans serisi üretir. SMX olaylar, sadece arama pazarlama başlıyoruz ya da deneyimli bir uzman sizsiniz en kapsamlı eğitim ve ağ çalışmalar - sunun.


İnternet ve dijital pazarlama deposu, ücretsiz bizim web seminerleri, teknik incelemeler ve araştırma raporları ile pazarlama arama hakkında daha fazla bilgi edinin.


Bkz: daha fazla konular


Pazarlama arazi olarak


adwords uzmanı
facebook reklamları
google adwords reklam
google adwords
googleda birinci sıraya çıkma
internet reklamları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder